Kifogták a Fehér Harcsát!

2009-10-29 22:10:15
Az Autós Gyorsasági Bajnokság 2010-es szezonjában már biztos nem találkozhatunk Blaskovits Tamás Honda Civic Vti-jével. A "Fehér Harcsa" a Pannónia Ringi futamon gördült utoljára a versenypályára.

A részletekről személyesen Tomit kérdeztük:

Mi történt, mi lett az autóval?

-Az autót szétbontottuk és alkatrészenként próbáltam értékesíteni azokat a dolgokat, amiktől meg akartam válni, ilyen pl.: a váltó, a futómű minden alkatrésze, elektronika, kipufogórendszer, kasztni, stb. A bódét rallycross-ra vették meg, úgyhogy van rá esély, hogy teljesen nem tűnik el a kocsi és láthatjuk még div.9-ben jövőre!




De miért döntöttél az eladás, illetve a szétbontása mellett?

-3 évig ezzel a kocsival versenyeztem F-1.6-ban, és okozott sok boldogságot, de sajnos sokkal több bosszúságot is. Gyakorlatilag a 3 év alatt 4 motort használtunk el, és amivel nyerni tudtam többször is, az egy teljesen utcai motor volt, egy barátom kocsijából kölcsönvéve. Az összes gyártott motor hol ilyen, hol olyan okból de felmondta a szolgálatot. Az utolsó versenyen, pedig feltette az i-re a pontot, hogy egy szinte teljesen széria, japán belpiacos motor, gyakorlatilag megsemmisült a célegyenesben 5. padlógáznál.
Na akkor döntöttem úgy, hogy ennek itt a vége. Az eladás most meg sem fordult a fejemben, hiszen télen már próbáltam, és még csak egy telefonhívás sem volt. Pedig, akkor pöpec volt a kocsi .
Szerintem egy versenyautó, akkor eladható, ha az nagyjából megbízható és azt látják a versenyzőtársak-nézők, hogy be tudom fejezni a versenyeket, lásd Mink Zolit, aki eddig minden évben el tudta adni az autóit, mivel azok nem voltak annyira kihegyezve és célba tudott érni velük. Remélem idén is sikerrel jár, mert egy nagyon jól felkészített ütőképes autóról van szó, amit a hétvégi, ringi futamon bizonyított is.
Na sajnos az én autómról ez nem volt elmondható. Úgyhogy maradt a szétbontás. Ráadásul voltak olyan dolgok, amiket szerettem volna megtartani az új autóhoz, mint pl.: teljes fékrendszer és üzemanyag ellátó rendszer.


Ezek szerint a versenyzést nem hagyod abba, csak új autó lesz?

-Semmiképp nem szeretném abbahagyni! De az, hogy ezt a gyorsasági szakágban, vagy esetleg máshol folytatom, még nem tudom. A szívem ide húz, a versenyzőtársakkal nagyon jó a viszony, mondhatni baráti, de sajnos vannak dolgok, amik ellene szólnak. De messze van még a jövő szezon, bármi lehet, az MNASZ-en belül is lehetnek változások, úgyhogy egyelőre várakozó állásponton vagyok!
Ha továbbra is a gyorsasági szakágban fogok versenyezni, akkor szeretnék az F-1.6-ban maradni, vagy szóba jöhet még az A-2.0 is. Az álom természetesen az F-2.0 lenne egy STW-s, BTCC-s, Supertúrás kocsival, de annak a finanszírozása sajnos meghaladja a költségvetésünket.


Köszönöm, hogy megosztottad az enjoytherace.hu olvasóival a terveidet és reméljük, jövőre ismét láthatunk a versenypályán egy ütőképes és főleg megbízható versenyautóval!

-Én köszönöm és ugyanezt kívánom Neked is!


Kommentár

A feladáshoz be kell jelentkezned!

 
Még nem érkezett hozzászólás.